Ile kosztuje wysyłka towaru?
Koszty wysyłki towaru mogą różnić się w zależności od wagi i gabarytów zamówionych produktów, kraju dostawy oraz wybranej formy płatności (przelew/pobranie) i metody dostawy. Aby poznać całkowitą kwotę do zapłaty wraz z kosztami wysyłki, dodaj potrzebne produkty do koszyka oraz wybierz preferowaną formę dostawy i metodę płatności (nie oznacza to jeszcze złożenia zamówienia). Współpracujemy z wiodącymi na europejskim rynku przewoźnikami, m.in. z globalną firmą kurierską UPS. Umożliwiamy również dostawę za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Jaki są opcje dostawy?
Sposób dostawy |
Przedpłata |
Pobranie |
Czas dostarczenia |
|
15 zł |
22 zł |
1-2 dni robocze |
|
130 zł |
150 zł |
1-2 dni robocze |
|
Wycena indywidualna |
Wycena indywidualna |
Kto płaci na wysyłkę?
Koszty wysyłki zamówienia ponosi Klient.
Kiedy otrzymam moje zamówienie?
Czas realizacji zamówienia, tj. od momentu zaksięgowania wpłaty lub wybrania opcji „za pobraniem” do nadania przesyłki u wybranego przez Klienta przewoźnika, wynosi maksymalnie 2 dni robocze. Czas dostawy (transportu) może się różnić w zależności od wybranego przewoźnika i miejsca dostawy. Zwykle wynosi 1-2 dni robocze dla przesyłek krajowych.
Szczegółowe informacje dotyczące dostaw dostępne są w regulaminie sklepu. W razie pytań, prosimy o kontakt telefoniczny: +48 32 222 13 22 oraz +48 885 221 722 lub mailowy: info@xylon.pl. Chętnie pomożemy.