×

Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookie są przechowywane w przeglądarce użytkownika i umożliwiają takie funkcje, jak rozpoznawanie użytkownika po powrocie na naszą stronę i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla niego najbardziej interesujące i użyteczne.

Możesz dostosować wszystkie ustawienia ciasteczek samodzielnie w lewym górnym rogu (obok adresu www)

Nazwa ciasteczka Akceptuję
Ogólne rozporządzenie o ochronie danych - - PKBR PRO ALL in 1 Te moduły pomagają witrynie osiągnąć zgodność z GDPR dzięki dodaniu funkcji zgodnych z prawem.

Ile kosztuje wysyłka towaru?

Koszty wysyłki towaru mogą różnić się w zależności od wagi i gabarytów zamówionych produktów, kraju dostawy oraz wybranej formy płatności (przelew/pobranie) i metody dostawy. Aby poznać całkowitą kwotę do zapłaty wraz z kosztami wysyłki, dodaj potrzebne produkty do koszyka oraz wybierz preferowaną formę dostawy i metodę płatności (nie oznacza to jeszcze złożenia zamówienia). Współpracujemy z wiodącymi na europejskim rynku przewoźnikami, m.in. z globalną firmą kurierską UPS. Umożliwiamy również dostawę za pośrednictwem Poczty Polskiej.

Jaki są opcje dostawy?

Sposób dostawy

Przedpłata
(przelew lub płatność online)

Pobranie

Czas dostarczenia

ups_logo.png
Metoda zalecana

15 zł

22 zł

1-2 dni robocze

poczta-polska-logo.png
Krajowa Przesyłka Paletowa

130 zł

150 zł

1-2 dni robocze

poczta-polska-logo.png
Międzynarodowa Przesyłka Paletowa

Wycena indywidualna

Wycena indywidualna

Według terminarza dostaw

Kto płaci na wysyłkę?

Koszty wysyłki zamówienia ponosi Klient.

Kiedy otrzymam moje zamówienie?

Czas realizacji zamówienia, tj. od momentu zaksięgowania wpłaty lub wybrania opcji „za pobraniem” do nadania przesyłki u wybranego przez Klienta przewoźnika, wynosi maksymalnie 2 dni robocze. Czas dostawy (transportu) może się różnić w zależności od wybranego przewoźnika i miejsca dostawy. Zwykle wynosi 1-2 dni robocze dla przesyłek krajowych.

Szczegółowe informacje dotyczące dostaw dostępne są w regulaminie sklepu. W razie pytań, prosimy o kontakt telefoniczny: +48 32 222 13 22 oraz +48 885 221 722 lub mailowy: info@xylon.pl. Chętnie pomożemy.

Zarejestruj się

Rejestracja

Posiadasz konto?
Zaloguj się lub zresetuj hasło